Tisztelt Sátaiak!
A mai napon a Magyar Posta részéről már többen is tájékoztató szórólapot kaptak a sátai postahivatal további működésével kapcsolatban. Joggal záporoznak így hozzám a kérdések, amiket részben, pontokba szedve szeretnék megválaszolni Önöknek.
- A postahivatal működtetését szeptember 26-tól átveszi az önkormányzat. Semmiképpen nem akartuk hagyni bezárni az intézményt, hisz a lakosságnak szüksége van erre a szolgáltatásra.
- Mivel a jelenlegi postaépület bérleti díját és rezsiköltségét nem szeretnénk és nem is tudnánk kigazdálkodni, a kultúrházban erre a célra kialakított helyiségben, megfelelő körülmények között fogjuk működteti a postát.
- A küldemények kézbesítése az eddig megszokott módon folytatódik.
- A szerencsejátékon kívül minden eddigi tevékenységet az új helyen is intézhetnek.
- A posta egyelőre 8-12 óra között lesz nyitva, ez idővel módosulhat. Igyekszünk tekintettel lenni azokra is, akik több műszakban dolgoznak.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8-12 óráig. Telefon: 48/340 211
Sajnálom, hogy a szép postaépület üresen marad, az nem az önkormányzat tulajdona, de a további működtetésre csak ez a lehetőségünk van. Hangsúlyozom: csak az épület zár be, nem a postahivatal. Ha az önkormányzat nem vállalta volna a működtetést, valóban megszűnt volna ez a szolgáltatás a faluban, ugyanúgy, mint az országban, a környéken többfelé.
Nem lesz egyszerű nekünk sem az új feladattal való megbirkózás, de még mindig jobb ez a megoldás, mint a bezárás.
Ragaszkodunk a postához ugyanúgy, mint minden intézményhez.
Kérem a megértésüket, türelmüket, remélem zökkenőmentesen kialakul az új rendszer.
Szalmás Zsoltné
polgármester